دسته گل, دسته گل عروس

دسته گل عروس ارکیده

نکات مهم برای خرید دسته گل عروس ارکیده

همان طور که می دانید؛ انتخاب دسته گل عروسی برای عروس خانم ها اهمیت زیادی دارد. از این رو نیز آن ها به دنبال جذاب ترین و خاص ترین گزینه ها هستند تا بیشتر از همیشه، به چشم بیایند. یکی از محبوب ترین گل هایی که می توانید به عنوان دسته گل عروس انتخاب کنید، گل ارکیده است. این گل با جلوه جذاب خود، می تواند عکس های تان را قشنگ تر کند و زیبایی ظاهرتان را هم چند برابر نماید. برای انتخاب یک دسته گل عروس ارکیده زیبا، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب نیز همراه ما بمانید تا شما را بهترین شکل ممکن، راهنمایی کنیم.

اهمیت انتخاب دسته گل عروس ارکیده

گل ارکیده از جمله پر طرفدارترین دسته گل هایی است که به عنوان دسته گل عروس، خیلی ها از آن استفاده می کنند. این دسته گل زیبا در عین  حال یکی از گران ترین گل ها برای دسته گل عروس بوده و رنگ های خاص و جذابی مثل صورتی، بنفش، سفید و قرمز دارد. اگر می خواهید دسته گل عروسی تان ماندگار باشد، می توانید دسته گل خود را به صورت مصنوعی سفارش دهید، البته سلیقه برخی از خانم ها متفاوت بوده و گل های طبیعی را به خاطر رنگ و جلوه خاصی که دارند، انتخاب می نمایند. گل ارکیده سایز مناسبی دارد و می توانید هر مدلی که مد نظرتان است را سفارش دهید. همچنین می توان آن را همراه با برگ های تزئینی یا گل هایی مانند رز قرمز زیباتر کنید.

اهمیت انتخاب دسته گل عروس ارکیده

اهمیت انتخاب دسته گل عروس ارکیده


بیشتر بخوانید: دسته گل و باکس عاشقانه

مشاهده بیشتر . . .
دسته گل وحشی فرمالیته

 

مدل های مختلف دسته گل عروس ارکیده

برای درست کردن دسته گل  عروس با گل ارکیده، می توان گل ها را به شکل گرد یا به شکل آبشاری و دنباله  دار در آورد، که هرکدام از این مدل ها طرفداران خاص خود را دارند. دسته گل های  عروس ارکیده مدل آبشاری، جدیدتر و مدرن تر گزینه ای هستند که می توانید انتخاب کنید. بهتر است در هر قسمت از دسته گل، از رنگ های مختلف ارکیده بهره بگیرید. دسته گل مدل آبشاری بیشتر برای عروس خانم هایی که طرف دارسبک های پرکار و خاص هستند، مناسب است. در این مدل دسته گل، تعداد زیادی گل ارکیده استفاده می شود و به همین دلیل هم در مقایسه با سایر دسته  گل ها، قیمت بالاتری دارد.

کدام رنگ گل ارکیده برای دسته گل عروس مناسب است؟

همان طور که می دانید هر شخصی سلیقه خاص خود را دارد و علایق هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. برای عروس خانم های سخت پسند، یک دسته گل کوچک و گرد با گل های ارکیده سفید، می تواند ایده عالی باشد. رنگ سفید برای دسته گل عروس بسیار مناسب بوده و در عین ساده بودن، بسیار شیک و جذاب است. می توانید برای جذابیت بیشتر دسته گل، در بین آن ها از برگ های کوچک و بزرگ سبز رنگ هم استفاده کنید. اما بعضی از خانم ها رنگ های شاد را به دلیل داشتن انرژی مثبتی که به آدم منتقل می کنند، بیشتر دوست دارند. پس برای چنین افرادی، رنگ های خاصی که هم چشم گیر هستند و هم نمای بسیار زیبایی دارند مانند گل ارکیده قرمز، صورتی، بنفش مناسب است. حتی می توانید از تمام  رنگ های گل ارکیده در دسته گل خود استفاده کنید تا شاهد یک ترکیب رنگ فوق العاده جذاب و بی نظیر باشید.

کدام رنگ گل ارکیده برای دسته گل عروس مناسب است؟

کدام رنگ گل ارکیده برای دسته گل عروس مناسب است؟


بیشتر بخوانید: دسته گل وحشی فرمالیته

مشاهده بیشتر . . .
معرفی دسته گل های کوچک مینیمال + سفارش آنلاین و تلفنی

 

ایده  برای دسته گل عروس با گل ارکیده

با گل های ارکیده می توان دسته گل هایی با شکل های متنوع و خاص درست کرد. تعداد زیادی ازعروس خانم ها، علاوه بر این  که گل های ارکیده را دوست دارند، نمی توانند گل های رز را نادیده بگیرند. از این رو انتخاب آن ها برای دسته گل بسیار سخت می شود. در حال حاضر ایده های منحصر به فرد زیادی وجود دارد که در آن ها از ترکیب گل رز و گل ارکیده استفاد  شده است. پس می توانند از گل های مورد علاقه خود با رنگ هایی که مد نظرتان است در دسته گل عروسی تان استفاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

در کنار دسته گل عروس، از گل های ارکیده می توانید برای دیزاین ماشین عروس خود نیز استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید و صورتی گل ارکیده به دلیل ملیح، آرام بودن و حس خوبی که انتقال می کنند، برای دسته گل عروس بسیار مناسب، پرکاربردو شیک است. این گزینه کاملا متناسب با فضای عروسی و دیزاین دکوراسیون جایگاه عروس و داماد هستند.

نکات مهم برای خرید دسته گل عروس ارکیده

برای خرید دسته گلی زیبا و خاص، نیاز است به نکات مهمی که در ادامه ذکر شده، توجه کافی داشته باشید.

  • اول از هر چیزی برای خرید دسته گل ارکیده جذاب، باید سراغ فروشندگان معتبر و باسابقه بروید.
  • مطمئن شوید برای چیدن دست گل ارکیده، از گل های با کیفیتی استفاده شده باشد تا ماندگاری دسته گل تان افزایش یابد.
  • برای انتخابی ایده آل می توانید از افراد فعال در این حوزه، راهنمایی و مشورت بگیرید.
  • خیلی سراغ تزیینات پیچیده نروید. گزینه های ساده اغلب جذابیت بیشتری نسبت به مدل های شلوغ دارند.
  • قیمت های مختلف را با هم مقایسه کنید تا در نتیجه مناسب ترین مورد را انتخاب نمایید.
  • به اندازه سایز و دسته گل عروس هم توجه داشته باشید.
  • اگر ماندگاری دسته گل عروسی برای تان اهمیت زیادی دارد، بهتر است سراغ گزینه های مصنوعی بروید.
نکات مهم برای خرید دسته گل عروس ارکیده

نکات مهم برای خرید دسته گل عروس ارکیده


بیشتر بخوانید: جام گل نامزدی

مشاهده بیشتر . . .
معرفی انواع دسته گل عروس

 

خرید دسته گل عروس ارکیده

اگر قصد خرید دسته گل عروس با گل های ارکیده و رز را دارید، بهترین روش برای سفارش دسته گل مورد نظر مراجعه به سایت آنلاین رزملینا است. شما می توانید دسته گل خود را با کیفیت بالا و بدون دردسر از طریق این سایت معتبر تهیه و خریداری کنید. برای انجام ثبت سفارش، ابتدا تمام مدل های موجود دسته گل ارکیده را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین گزینه را سفارش دهید. بعد از آن کافی است مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید و اطلاعات خواسته شده را نیز وارد کنید تا یک دسته گل جذاب برای تان ارسال شود.

کلام آخر

گل ارکیده انتخابی بی نظیری است که می توانید به عنوان دست گل عروسی خود از آن بهره بگیرید. این دسته گل با رنگ های جذابی که دارد، می تواند توجه افراد با سلیقه های مختلف را به خود جلب کند. بنابراین اگر به دنبال یک دسته گل عروسی بی نقص هستید، می توانید همین الان از طریق سایت رزملینا اقدام به ثبت سفارش کنید، تا یک دسته گل عروسی منحصر به فرد داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *