جام گل

جام گل نامزدی

خرید جام گل نامزدی

هدیه دادن گل به ویژه جام گل زیباترین و جذاب‌ترین کادوها محسوب می‌شود. گل‌ها به خاطر عطر خوب و رنگ‌های زیبایی که دارند، باعث شادی روحیه افراد خواهد شد. در مراسم‌های مختلف به ویژه نامزدی می‌توان از گل‌آرایی‌های مختلف استفاده کرد. گل آرایی در انواع مختلفی انجام می‌شود که یک مدل از آن جام گل است. در این مطلب از سری مطالب وب سایت رزملینا تصمیم داریم به بررسی جام گل نامزدی بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با جام گل نامزدی

آشنایی با جام گل نامزدی

آشنایی با جام گل نامزدی

هدیه دادن گل در تمدن ایران از گذشته تا به حال از رسوم همیشگی بوده است. در مراسم‌ها و مناسبت‌های خاص همچون نامزدی برای ابراز احساسات می‌توان توسط گل به نحو احسنت انجام داد. در گذشته از سبد، تاج گل یا باکس استفاده می‌کردند، البته برخی از این موارد در حال حاضر نیز استقبال می‌شود. به تازگی جام گل روانه بازار شده و جای سبد گل را گرفته است. این محصول یک گلدان بلند است که درون آن انواع گل‌ها قرار داده می‌شوند. این محصولات به خاطر زیبایی و لوکس بودن بیشتر مورد توجه افراد مرفه جامعه قرار می‌گیرد. جام گل علاوه بر زیبایی و بوی مطلوب گل‌ها امکان دارد معنی و نمادهای مختلفی داشته باشد که با انتخاب درست نوع گل می‌توانید احساس خود را به شخص مورد نظر منتقل کنید. برای مراسم نامزدی همچون خواستگاری و بله برون جام گل نامزدی بهترین گزینه محسوب می‌شود. شما توسط جام گل احترام و ارادت خود را نسبت به خانواده عروس و خود عروس نشان خواهید داد. برای این جام گل توصیه می‌کنیم از گل‌های خاص و رنگ‌هایی با نماد عشق و پاکی استفاده کنید.

مدل‌های گل آرایی برای جام گل نامزدی

انتخاب جام گل برای مراسم‌ها بسیار مهم و با اهمیت است. گل آرایی نیز در بهتر دیده شدن آن و جذابیت آن بسیار تاثیرگذار است. برای جام گل به طور کلی دو نوع گل‌آرایی وجود دارد. این نوع جام‌ها را معمولاً به دو صورت گرد یا آبشاری تزیین می‌کنند. از گل‌های یک‌دست و یک‌رنگ همانند رز در گل ‌آرایی جام گل گرد بیشتر استفاده می‌شود. از گل‌هایی مثل گل ارکیده می‌توانید در گل ‌آرایی جام گل به سبک آبشاری و مدرن استفاده کنید. امروزه گل ‌آرایی جام گل به سبک آبشاری از استقبال بالایی برخوردار شده است.

گل‌های مناسب برای جام گل نامزدی

بیشتر برای مراسم‌های رسمی و خاص از  سبک گل آرایی استفاده می‌شود، از گل‌های خاص و شیک نیز برای گل‌ آرایی استفاده کنید. نحوه چیدمان و طیف رنگ بسیار مهم است. برخی از گل‌هایی که می‌توان برای جام گل نامزدی استفاده کرد، می‌توان به گل رز، گل لیلیوم، گل پیونی، گل ارکیده، گل آنتریوم و گل لیسیانتوس اشاره کرد. در برخی موارد می‌توان از ترکیب این گل‌ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده کرد.

جام گل رز

جام گل رز بهترین انواع جام گل زیبا برای نامزدی محسوب می‌شود. گل‌های رز می‌تواند رنگ‌های مختلفی داشته و طبق سلیقه خود رنگ آن را انتخاب کنید. رزهای صورتی، رزهای قرمز و رزهای سفید گزینه مناسبی برای مراسم نامزدی محسوب می‌شود. اما اگر بخواهید می‌توانید گل‌های رز را با گل‌های دیگری ترکیب کرده و نمای بیشتری به جام گل دهید. به عنوان مثال گل‌های لیلیوم گزینه مناسبی است که با گل‌های رز ترکیب شود. ترکیب گل‌های رز و گل‌های زرد لیلیوم یک جام بسیار زیبا و جذاب را به شما می‌دهد.

جام گل آنتوریوم

استفاده از گل آنتوریوم برای جام گل مراسم‌های رسمی می‌تواند انتخاب جذابی باشد. اگر خانواده عروس و خود عروس افرادی هستند که سادگی ولی شیک بودن را ترجیح می‌دهند، می‌توانید جام گل را از گل‌های زیبای آنتوریوم رنگ بنفش گل ‌آرایی کنید. این گل علاوه بر سادگی بسیار شیک بوده و نمای زیبایی را به مراسم شما خواهد داد.

جام گل آنتریوم، ارکیده و لیسیانتوس

این سه نوع گل یک جام گل لاکچری را به شما هدیه می‌دهد. این گل‌ها دارای رنگ‌های متنوعی بوده که ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند. اگر شما جام گل ساده را پسند نمی‌کنید، این سه گل گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

جام گل پیونی

یکی از گل‌های بهاری و شاداب گل پیونی است که بوی بسیار عالی به همراه دارد. گلبرگ‌های ساده و ظریف از نکات مثبت این گل محسوب می‌شود. اگر شما به دنبال جام گل ساده و زیبا هستید، تنها گل‌های صد تومانی قرار دهید. می‌توانید از گل پیونی سفید یا گل صد تومانی قرمز یا صورتی برای لباس عقد خود نیز استفاده کنید.

جام گل ادریسی

استفاده از گل ادریسی برای جام گل نامزدی ظاهر پرحجمی را به همراه دارد، می‌توانید این گل را به تنهایی برای جام گل استفاده نمایید. این گل‌ها نماد استقامت و احساسات بوده که در رنگ‌های صورتی کمرنگ یا سفید موجود هستند.

قیمت جام گل نامزدی

قیمت جام گل نامزدی به مقدار و نوع گل‌های مورد استفاده بستگی دارد. همچنین سبک گل آرایی و جنس جام نیز تاثیرگذار است. در فروشگاه رزملینا بر این تلاش هستیم که با ارائه انواع جام گل با قیمت مناسب برای تمامی سلیقه‌ها و و بودجه محصول مناسبی را ارائه دهیم. در این وب سایت می‌توانید انواع جام گل مناسب برای مراسم نامزدی را مشاهده کرده و قیمت آن را نیز از نظر اقتصادی بررسی کنید.

گل‌های مناسب برای جام گل نامزدی

گل‌های مناسب برای جام گل نامزدی

ابعاد جام گل

جام گل در ابعاد مختلفی موجود است. ابعاد جام گل با توجه به مراسم و بودجه شما قابل انتخاب است. جام گل‌های بزرگ زیبا و شکیل‌تر بوده و جلوه بسیار زیبایی را به فضا می‌بخشند. برای نامزدی میتوانید از جام گل‌های بزرگ استفاده کرده و با قرار دادن گل‌های رز و عروس درون آن را زیباتر کنید. البته شما مجبور نیستید که جام گل‌های بزرگ را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید از جام گل‌های کوچک نیز استفاده کرده که همان تاثیرگذاری را دارد.

جنس جام گل نامزدی

برای جام گل نامزدی می‌توانید از جنس‌های مختلفی استفاده کنید. جام‌های شیشه‌ای پرکاربردترین انواع جام‌ها محسوب می‌شوند که به خاطر نمای زیبا و شیکی که دارند، از دیگر جام‌ها شکیل‌تر، زیباتر بوده و برای این مراسم‌ها گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. برخی دیگر از جام گل‌ها از جنس فلزی و پلاستیکی هستند که وزن سبکی داشته و همچنین بسیار با کیفیت هستند. با توجه به ویژگی‌های ذهنی و مناسبت مد نظر می‌توانید جنس جام مناسب را انتخاب و از رزملینا سفارش دهید.

خرید جام گل نامزدی

اگر می‌خواهید جهت خرید جام گل نامزدی اقدام کنید، باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. ابعاد جام گل بسیار مهم است که باید در نظر بگیرید. همچنین جنس جام گل، نوع گل، سبک گل ‌آرایی، تعداد گل و … بسیار تاثیر دارد. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید جام گل مناسبی را برای مراسم رسمی همچون نامزدی انتخاب کنید. شما عزیزان می‌توانید انواع جام گل را در فروشگاه رزملینا مشاهده کرده و نوع مناسب آن را با توجه به مراسم خود انتخاب کنید. تمامی جام گل‌های قابل عرضه توسط این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با اطمینان خاطر می‌توانید به صورت آنلاین جهت سفارش آن اقدام کنید.

خرید جام گل نامزدی

خرید جام گل نامزدی

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی جام گل نامزدی پرداختیم. جام گل جدیدترین و به روزترین روش برای هدیه گل به خانواده عروس و خود عروس است. می‌توانید جام گل را در انواع مختلف و جنس‌های مختلف تهیه کرده و طبق سلیقه خود گل ‌آرایی آن را نیز انجام دهید. فروشگاه رزملینا بهترین و خاص‌ترین انواع جام گل را گردآوری کرده است و شما کاربران عزیز را در انتخاب بهتر راهنمایی می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *