ولنتاین

ترند هدیه، گل و شکلات ولنتاین 2024

باکس شکلات هدیه ترند ولنتاین

ترند هدیه، گل و شکلات ولنتاین 2024، شمارش معکوس برای ولنتاین ۲۰۲۴ و روز عشق در سال ۱۴۰۲شروع شده است و همه در حال پرسش این سوال از یک دیگر هستند که ولنتاین چه هدیه‌ای می‌خواهید بخرید؟ تاریخ دقیق ولنتاین کی هست و به دنبال هدیه‌های ترند همچون گل و شکلات ولنتاین هستند‌. علت اصلی آن یک چیز است، نشان دادن علاقه، عشق، محبت به کسانی که برای‌شان اهمیت دارند. هیچ فردی دوست ندارد که این روز مهم را فراموش کند. خاص بودن هدیه ولنتاین و متفاوت بودن آن نشانه‌ای برای عشق و علاقه عمیق‌تر شما به طرف مقابل‌تان است. پس برای معرفی و تهیه بهترین هدیه‌های ولنتاین برای خانم‌ها و آقایان، دختران و پسران، دوستان صمیمی خود در ادامه با ما همراه بمانید.

ترند هدیه، گل و شکلات ولنتاین 2024

ترند هدیه، گل و شکلات ولنتاین 2024

باکس‌های مدرن گل ولنتاین

برای خرید هدیه ولنتاین یکی از هدیه‌های ثابت و همیشگی که به چشم می‌آید گل است. گل‌های رز سرخ و صورتی که نشانه عشق و دوست داشتن هستند در این روز، بهترین انتخاب به شمار می‌آیند. می‌توانید برای بهتر جلوه دادن رزهایی که خریداری کرده‌اید، آن‌ها را به صورت باکس گل ولنتاین تهیه کنید یا آن‌ها را در باکس‌های گل ترند امروزی سفارش دهید. همچنین می‌توانید در این باکس‌ها هدایایی مانند شکلات و عطر را هم جایگزین کنید.

مدل باکس ولنتاین شیشه‌ای با گل

یکی از انواع مدل باکس ولنتاین، جعبه‌های شیشه‌ای هستند. این جعبه‌ها در مدل‌های استوانه‌ای همچون مکعبی، قلبی، مثلثی به صورت درب دار یا بدون درب ساخته می‌شوند و شما می‌توانید مدل مورد پسند خود را تهیه کنید. همچنین ابعاد و اندازه این باکس‌های شیشه‌ای خاص متفاوت بوده و این امکان را دارید که مطابق با سلیقه و بودجه خود، اندازه مورد نظر را انتخاب نمایید. باکس‌های شیشه‌ای گل رز، از جمله بهترین و خاص‌ترین هدیه‌هایی هستند که می‌توانید به همسر خود دهید.

مشاهده بیشتر . . .
خرید انواع عروسک برای ولنتاین

عروسک ولنتاین و خرس‌های جذاب

اگر می‌خواهید یک هدیه جذاب به شریک زندگی یا فرد مورد علاقه خود بدهید، حتما می‌دانید که عروسک ولنتاین یکی از اجزای ثابت این قبیل پکیج‌ها هستند. خرس‌های تدی سال‌های سال به نمادی برای روز ولنتاین تبدیل شده‌اند و اگر هنوز این نوع خرس ولنتاین را به شریک زندگی خود هدیه نداده‌اید، خرید آن را حتما در برنامه‌های خود قرار دهید. البته لزومی ندارد که همیشه بر طبق گذشته عمل کنید و می‌توانید هر عروسک‌ دیگری را همراه پکیج ولنتاین به عشق زندگیتان هدیه بدهید.

باکس شکلات هدیه ترند ولنتاین

باکس‌‌‌های جذاب که در آن‌ها شکلات نیز وجود دارد، از آن دسته کادوهای ولنتاین هستند که به هیچ‌ وجه نمی‌شود از آن‌ چشم پوشی یا صرف نظر کرد. در این مناسبت، اکثر افراد در باکس هدیه ولنتاین از شکلات نیز استفاده می‌کنند. برای مثال شکلات‌های اسنیکرز به همراه شکلات‌های قلبی، کیت‌کت‌ها که با بسته ‌بندی سرخ رنگ‌شان به دیزاین جعبه هم کمک می‌کنند. همین‌ طور شکلات‌های نوتلا هم انتخاب بسیار مناسبی برای باکس هدیه شما است.

از این موضوع هم نباید ساده گذشت که برای جشن ولنتاین باید به سلیقه شخص نیز توجه کنید. شاید شخص مورد نظرتان عاشق ترشیجات و لواشک‌های خوش رنگ و لعابی باشد، شاید هم دیوانه پاستیل‌های رنگی دلربا با شکل‌ها و طعم‌های مختلف باشد. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید که با یک باکس ساده و جذاب، در قلب فرد مورد نظر ساکن شوید.

باکس شکلات هدیه ترند ولنتاین

باکس شکلات هدیه ترند ولنتاین

 تزیین باکس هدیه ولنتاین همراه با گل

اگر به دنبال یک ایده خیلی خاص برای هدیه ولنتاین هستید، تزیین باکس گل همراه با نام فرد موردنظر یک ایده فوق العاده بوده، البته ایراد این ایده این است که عملی کردن آن برای اسم‌های طولانی کمی سخت است. برای تهیه این هدیه نیاز به انتخاب یک باکس مناسب و بزرگ دارید. درون این باکس را می‌توانید با گل‌های رز تزیین کنید. بنابراین رنگ‌ گل‌هایی که از نظرتان مناسب است را انتخاب کرده و با استفاده از رنگ‌های متضاد، نام عشق‌تان را بنویسید. قطعا هنگام باز کردن این هدیه، برق خوشحالی را در چشمان محبوب‌تان مشاهده خواهید کرد.

مشاهده بیشتر . . .
آشنایی با هدیه های کلاسیک ولنتاین

جعبه هدیه گل ولنتاین با شکلات و عروسک

یک جعبه پر از شکلات، عروسک و گل رز همه ترکیبات ولنتاین را به صورت یک کجا دارد. این مدل باکس گل برای ولنتاین انتخاب بسیار ایده عالی بوده و در حین سادگی بسیار زیبا است. شما می‌توانید ترکیب گل‌ها و شکلات‌های موجود در این باکس‌ها را با توجه به سلیقه‌تان تغییر دهید. سعی کنید رنگ گل‌ها را با توجه به رنگ مورد علاقه همسرتان انتخاب کنید. همچنین انواع و اقسام شکلات‌ها و خوراکی‌های مورد علاقه او را درون این باکس بریزید تا خوشحالی‌اش را چند برابر کنید.

هدیه ترند دست گل خوراکی

دسته گل خوراکی یک هدیه خاص و جذاب بوده، که از دو عنصر گل و خوراکی تشکیل شده است. این گزینه می‌تواند در مناسبت‌های مختلفی مانند تولد و عید به عنوان یک هدیه منحصر به فرد و خاص مورد استفاده قرار گیرد. دسته گل مورد نظر شامل گل‌ و خوراکی‌های متنوعی همچون شکلات، بیسکویت، آبنبات بوده که به صورت زیبا و جذاب در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید انتخاب گل‌ مناسب، بسیار مهم است.

رزها نمایان‌گر عشق و شوق هستند، لیلیوم‌ها از زیبایی و نجات یاد می‌کنند و زنبق‌ها نماد نیکویی هستند. خوراکی‌ها هم باید متناسب با ذائقه شخص مورد نظرتان باشد. شکلات‌های تازه و لذیذ، میوه‌های تازه و طراحی‌های خلاقانه بخشی از دسته گل خوراکی شما است. اگر به دنبال یک هدیه خاص و بی‌‌نقص هستید، دسته گل خوراکی یک گزینه بسیار مناسب است. بنابراین، برای عشق خود یک دسته گل خوراکی خاص و زیبا انتخاب کنید و علاقه خود را به عشق‌تان ابراز کنید.

هدیه ترند دست گل خوراکی

هدیه ترند دست گل خوراکی

قیمت باکس گل و شکلات

باکس‌های گل و شکلات دارای تزیینات و چیدمان متفاوتی هستند. برای مثال، شما در باکس‌های گل و شکلات علاوه‌بر گل و شکلاتی که قرار می‌دهید می‌توانید عروسک‌های کوچک یا تزئینات دیگر هم بگذارید. البته خرید باکس گل و عروسک، یا این که خرید باکس گل و بادکنک هر کدام به تنهایی عالی است. اما قرار دادن شکلات در جعبه‌ها نیز می‌تواند اقدام هوشمندانه و عالی باشد. البته توجه داشته باشید که قیمت باکس گل و شکلات، بر اساس تعداد گل، نحوه چیدمان، تزئینات اضافی،  که در آن می‌گذارید و نوع گل بستگی دارد. در واقع هرچقدر که تعداد گل‌ها بیشتر باشد، قیمت باکس مورد نظرتان هم بیشتر خواهد شد.

مشاهده بیشتر . . .
خرید عمده انواع شکلات خارجی مناسب ولنتاین
کلام آخر

به انتهای مقاله ترندترین هدیه خاص ولنتاین سال 2024 رسیدیم، بنابراین انتخاب یک مدل باکس ولنتاین زیبا و شیک بسیار اهمیت زیادی دارد. در این مطلب سعی کردیم انواع باکس‌های متفاوت ولنتاین را برای ایده گرفتن در اختیار شما قرار دهیم. شما دوستان عزیز می‌توانید باکس مورد نظر خود را از سایت رزملینا انتخاب کرده و به راحتی سفارش دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 دیدگاه در “ترند هدیه، گل و شکلات ولنتاین 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *