دسته‌بندی نشده

تاج گل افتتاحیه ارزان

انواع تاج گل به چند دسته تقسیم می شود

تاج گل افتتاحیه که به آن استند گل هم می گویند، دارای یک پایه بزرگ فلزی و چوبی بوده. که تعداد زیادی گل روی آن تزیین شده است. ارتفاع تاج گل را می توان بین یک و نیم متر الی ۵ متر در نظر گرفت. امروزه برای مراسماتی همچون مراسم افتتاحیه این محصول بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

خرید تاج گل

خرید تاج گل

انواع تاج گل افتتاحیه براساس طبقه

در مورد انواع تاج گل افتتاحیه اگر بخواهیم با شما صحبت کنیم.  می توان گفت به خاطر ابعاد، اندازه و نوع پایه تاج گل ها با یکدیگر متفاوت هستند. البته نوع گل به کار رفته در تاج گل هم خود حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ناگفته نماند که تاج گل های 1 طبقه با داشتن پایه های کوتاه تعداد گل های کمتری هم برای ساخت آن به کار می رود و چیدمان این نوع تاج گل، به خاطر کوچک بودن تاج محدودیت هایی را ایجاد می کند. تاج گل های 2 طبقه با گل های بیشتر خود قیمت بالاتری را هم برآورد می کنند. تاج های گل 2 طبقه جابجایی آسانی دارند. و قیمت مناسبی را می توان از آن ها انتظار داشت و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. چرا که تنوع بیشتری را برای چیدمان آن ها می توان در نظر گرفت.

نوع دیگری از تاج گل هم وجود دارد که 3 طبقه بوده و گل های بیشتری را می توان در آن جای داد. طراح چیدمان گل ها را به خاطر فضای بیشتری که در اختیار دارد، بسیار راحت تر انجام می دهد. و خلاقیت مهمترین نکته برای ساختن تاج گل 3 طبقه است.

مشاهده بیشتر . . .
گل برای تسلیت پدر

به خاطر داشته باشید که تاج های 3 طبقه معمولاً وزن سنگین و قد بلندتری دارند و محدودیت هایی را در هنگام حمل و نقل به وجود می آورند. از لحاظ قیمت هم نسبت به تاج گل 1 طبقه و 2 طبقه گران تر بوده اما زیبایی و جذابیت آن را نمی توان نادیده گرفت. امروزه در مراسم های افتتاحیه معمولاً تاج گل های 3 طبقه ترغیب کننده تر هستند.

نحوه انتخاب تاج گل برای مراسم افتتاحیه

برای انتخاب تاج گل افتتاحیه باید در انتخاب گل بسیار با دقت عمل کنید. چرا که گل ها اگر مقاومت بالایی نداشته باشند. در طول مراسم پژمرده شده و همین امر می تواند روی کیفیت افتتاحیه شما تاثیر بگذارد. هر چقدر ظاهر گل شاداب تر به نظر برسد. قطعاً درخشش شما در مراسم افتتاحیه  هم بیشتر خواهد بود.

شما برای مراسم افتتاحیه می توانید از گل هایی با رنگ های صورتی، بنفش، گلبهی، آبی، زرد و … استفاده کنید.  مراسم افتتاحیه از جمله مراسماتی است. که دست شما را برای انتخاب گل جهت استفاده در تاج گل باز می گذارد و شما بدون محدودیت می توانید رنگ های مختلفی را انتخاب کنید.

انواع گل برای تاج گل افتتاحیه

انواع گل برای تاج گل افتتاحیه

انواع گل برای تاج گل افتتاحیه

برای انتخاب تاج گل افتتاحیه قطعاً می توان از گل های زیبا و متنوعی استفاده کرد. که در این میان، می توان گفت به این دلیل که هر گلی نماد خاصی دارد، پس باید بسیار هوشمندانه باید انتخاب کنید. به همین دلیل ما در ادامه شما را با چند نوع از گل های محبوبی که می توانید در مراسم افتتاحیه خود برای تاج گل سفارش دهید روبرو می کنیم.

مشاهده بیشتر . . .
راهنمای خرید کادو شب یلدا

1.      گل لیلیوم

یکی از پرکاربردترین انواع گل برای انتخاب تاج گل افتتاحیه لیلیوم است. این گل از جمله گل های خوشبویی است. که در اکثر کشورها به راحتی یافت می شود و به خاطر داشتن ظاهر شیپوری مانند خود می تواند، زیبایی و جذابیت محیط را چند برابر به نمایش بگذارد. معنی لیلیوم وفاداری و معصومیت است و با توجه به این تفاسیر انتخاب آن برای مراسم افتتاحیه می تواند نمادی برای بلند اقبالی و خوش شانسی باشد.

2.      گل آنتریوم

گل آنتریوم هم از جمله گل هایی است که گلبرگ های قلبی شکل داشته و در دسته بندی گیاهان آپارتمانی قرار می گیرد. این گل باعث می شود تا محیط مورد نظر به خاطر خاصیت تصفیه کنندگی که دارد از آلودگی ها پاک شود، البته این گل را برخی با نام فلامینگو هم می شناسند که بیشتر به خاطر ظاهری که دارد، به این نام معروف شده است. به همین خاطر می تواند بنا به سلیقه ای که دارید، برای تاج گل افتتاحیه یک گزینه مناسب و هوشمندانه در نظر بگیرید.

3.      گل آلستر

گل دیگری هم می تواند برای تاج گل افتتاحیه مناسب باشد، آلستر نام دارد. این گل جذاب و سرحال نماد یک دوستی و رفاقت است و به ساختن زندگی با دوستان جدید اشاره می کند. این گیاه دارای گل هایی به رنگ های مختلف صورتی، بنفش، سفید، قرمز، زرد و نارنجی است و تنوع آن می تواند کاملاً ترغیب کننده باشد. گیاه آلستر به دو دسته ارکیده ای و پروانه تقسیم می شود که هر کدام زمان متوسطی در سال را برای رشد خود اختصاص می دهند.

مشاهده بیشتر . . .
نحوه نگارش پیام تسلیت تاج گل

4.      گل رز

این گل یکی از پرطرفدارترین گل هایی است که در سطح جهان شناخته می شود. به گونه ای که گل رز قرمز نماد عشق و اشتیاق است و احترام و قدردانی را به نمایش می گذارد. همچنین ظاهری کلاسیک دارد. گل رز نارنجی نماد جنب و جوش است. و می تواند انرژی خارق العاده ای را در فضا به وجود آورد و بعد از یک موفقیت بزرگ این گل می  می تواند نشان دهنده تلاش و پشتکاری باشد که افراد پشت سر گذاشتند. رنگ زرد این گل هم نماد دوستی و شادی بوده که برای تاج گل افتتاحیه می تواند بسیار کاربردی به نظر برسد.

رنگ سبز هم به رشد فراوانی مربوط است که می تواند احساس ثبات و تعادل را در محیط ایجاد کند.گل رز آبی هم منحصر به فرد بودن شما را به رخ می کشد و به همین دلیل در مراسم افتتاحیه تاج گلی که با گل رز آبی تزیین شده باشد می تواند احساسات مهمانان را برانگیزد.

انواع تاج گل به چند دسته تقسیم می شود

انواع تاج گل به چند دسته تقسیم می شود

نحوه سفارش تاج گل افتتاحیه با قیمت ارزان

شما برای سفارش تاج گل افتتاحیه اگر به صورت آنلاین و اینترنتی اقدام کنید. می توانید سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گرفته و از تخفیفات قابل قبولی هم استفاده کنید. در فروشگاه اینترنتی رز ملینا شما با خدماتی همچون فروش ویژه و تخفیفات مناسبتی روبرو می شوید. و می توانید جهت مشاوره و خرید تلفنی هم با شماره ای که ذکر شده است. در تماس باشید. پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت به شما کمک می کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را انجام داده و با معقولانه ترین قیمت آن را قطعی کنید.

مشاهده بیشتر . . .
تاج گل ترحیم وتسلیت غرب تهران

سخن پایانی

در مورد نحوه انتخاب تاج گل افتتاحیه با شما صحبت کردیم. اگر به دنبال تاج گلی هستید. که با قیمت ارزان خریداری کنید، صد درصد سفارش آنلاین و اینترنتی به شما کمک می کند. چرا که مشاورین و کارشناسان فروش ما تنها به کسب رضایت شما می اندیشند. زیرا رضایت شما خود یک تبلیغ پربازده به شمار می آید، پس با کمترین قیمت بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 دیدگاه در “تاج گل افتتاحیه ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *