باکس گل, دسته گل

آشنایی با انواع باکس گل و دسته گل های کره ای و ژاپنی

در این مقاله قصد داریم در رابطه آشنایی با انواع باکس گل و دسته گل های کره ای و ژاپنی صحبت کنیم؛ زیرا امروزه نوجوانان و جوانان زیادی به این دو کشور علاقمند هستند. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم که شما عزیزان را با گل هایی که در این کشورها وجود دارد آشنا کنیم. پس اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات کسب کنید و درباره انواع باکس گل و دسته گل های کره ای و ژاپنی بیشتر بدانید تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با انواع باکس گل و دسته گل های کره ای و ژاپنی

آشنایی با انواع باکس گل و دسته گل های کره ای و ژاپنی

انواع گل ها یا به عبارتی هاناکوتوبا در کشور ژاپن

گل ها (هاناکوتوبا) در فرهنگ ژاپن نقش بسیار مهمی دارند. شاید برایتان سوال شود که منظور از هاناکوتوبا چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که واژه گل در زبان ژاپنی “هاناکوتوبا” است. در رابطه با برخی از زیباترین گل های این کشور نیز باید گفت که زیباترین گل ها در کشور ژاپن عبارت اند از: ساکورا (شکوفه گیلاس) ، تسوباکی (کاملیا) ، اوم (درخت زردآلو گلدار) ، سومیر (بنفشه) و ساکوراسو (پامچال ژاپنی). در کشور ژاپن نیز مردم بر این باور هستند که گل ها دارای پیام مخفی هستند. به عنوان مثال گل های رز قرمز نماد عشق است و رز سفید به معنای آغاز جدید میباشد. در ادامه قصد داریم برخی از گل های پرطرفدار و محبوب در کشور ژاپن را برای شما عزیزان نام ببریم و مفهوم و معنای آن را برای شما شرح دهیم؛ پس همراه ما باشید.

مشاهده بیشتر . . .
مینی دسته گل عروس

برخی از گل های موجود در کشور ژاپن همراه ما مفهوم آن

در رابطه با این بخش از مقاله باید گفت که گل های موجود در این کشور عبارت اند از:

برخی از گل های موجود در کشور ژاپن همراه ما مفهوم آن

برخی از گل های موجود در کشور ژاپن همراه ما مفهوم آن

گل تسوباکی یا همان کاملیا

گل کاملیا یک گل نمایشی و زیبا در کشور ژاپن است. در رابطه با مفهوم این گل باید گفت که گل تسوباکی یا همان کاملیا دارای مفهوم عشق کامل، فروتنی و اختیار است. این گل همانند گل رز با توجه به رنگ گل کاملیا مفهوم خاص خود را دارد. به عنوان مثال گل کاملیا سفید دارای مفهوم انتظار، کاملیا زرد دارای مفهوم آرزو و کاملیا قرمز دارای مفهوم عشق میباشد.

باکس گل ژاپنی و کره ای با ساکورا یا همان شکوفه گیلاس

در ژاپن ساکورا یا همان شکوفه گیلاس نماد قلبی زیبا و موفقیت است. درختان گیلاس وقتی شکوفه میزنند گل های ظریف و زیبایی به رنگ صورتی و سفید ایجاد می شود که زیبایی بسیار چشمگیری دارد و این منظره جزو یکی از مناظر دیدنی و مشهور در سراسر ژاپن است! شاید برایتان جالب باشد بدانید که ساکورا گل ملی کشور ژاپن است.

باکس گل ژاپنی و کره ای با گل ساکوراسو یا همان گل گل پامچال ژاپنی

گل ساکوراسو یا همان گل پامچال ژاپنی دارای رنگی سرخابی عمیق یا بنفش است. این گل نماد عشقی طولانی در گل هاست! گل پامچال یکی از بوته های گلدار محبوب در کشور ژاپن است که در فصل بهار شکوفه میزند. از دیگر نام های این گل میتوان به: دانه برف، دختر گیشا اشاره کرد.

گل آفتابگردان محبوب ژاپنی ها

گل آفتابگردان محبوب ژاپنی ها

باکس گل ژاپنی و کره ای با گل رز خاص این کشور

این گل در ژاپن نیز جزو یکی از گل های محبوب است و همانند کشور خودمان با توجه به رنگ هایی که این گل دارد اسم های خاص و مفهوم خاص خود را دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مشاهده بیشتر . . .
دسته گل عروس ارکیده

گل رز قرمز یا همان آکاایبارا

این رنگ گل رز دارای نماد عشق است و در باغ های کشور ژاپن بسیار رایج است. این گل نشانگر عشق است و زمانی که شخصی بخواهد عمیق ترین احساس قلبی خود را ابراز کند از این رنگ گل رز به عنوان هدیه استفاده میکند.

گل رز سفید یا همان شیروبارا

این رنگ گل رز دارای مفهوم آغازی دوباره، سکوت، ارادت و بی گناهی را دارد.

گل رز زرد یا همان کیروبارا

در فرهنگ این کشور این رنگ گل به معنای حسادت و نفرت است!

گل رز صورتی یا همان مومیروبارا

در کشور ژاپن اگر قصد دارید به کسی اعتماد به نفس، خوشبختی هدیه دهید و یا به او اعتماد کامل دارید راهش هدیه دادن گل رز صورتی است. با هدیه دادن این رنگ گل رز میتوانید احساسات خود را بدون هیچگونه ارتباط عاشقانه ای ابراز کنید.

گل آفتابگردان یا هیماواری

گل آفتابگردان یا همان هیماواری در این کشور به دلیل داشتن برگ های بزرگ زرد رنگ بسیار مشهور است. مفهوم این گل را در این کشور میتوان وفاداری دانست.

گل صورتی جذاب کره ای

گل صورتی جذاب کره ای

گل داوودی یا همان کیکو

گل داوودی یا همان کیکو دارای گل هایی بزرگ و خیره کننده است که در فرهنگ ژاپن این گل جایگاه ویژه ای دارد. در گل ها این گل با اشراف، طول عمر، اعتماد و پاکی همراه میباشد. به دلیل نمادی که گل داوودی دارد این گل در بسیاری از جنبه های خانواده سلطنتی و امپراطورهای ژاپن دیده میشود. اگر دقت کرده باشید حتما دیده اید که روی اکثریت کیمونوها گل داوودی (کیکو) است. لازم است بدانید که این گل در فصل پاییز شکوفا میشود.

مشاهده بیشتر . . .
سفارش دسته گل نامزدی ترند 1403

نتیجه گیری

همان طور که تا کنون متوجه شده اید در کشور ژاپن احساساتشان را با گل ها بیان می کنند. در این مقاله سعی کردیم در رابطه با گل هایی که در کشور ژاپن وجود دارد صحبت کنیم و نماد، مفهوم هر کدام را برای شما عزیزان ذکر کنیم تا بیشتر با انواع گل ها و مفهوم آن ها آشنا شوید. در کشور ژاپن نیز، گل های معرفی شده در این مقاله به صورت تکی، باکس گل، دسته گل و … طراحی میشوند و به عنوان هدیه یکی از بهترین گزینه است.

برای سفارش انواع گل های خاص ژاپنی و کره ای میتوانید با مجموعه رزملینا در تماس باشید تا خاص ترین هدایا را به عزیزانتان تقدیم کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *