ولنتاین

آشنایی با هدیه های کلاسیک ولنتاین

هدیه کلاسیک ولنتاین برای بانوان

هدیه کلاسیک ولنتاین یا روز عشق یکی از مناسبت هایی است که در اکثر کشور های دنیا مرسوم می باشد. در این روز خاص عشاق به یکدیگر هدیه می دهند و عشق خود را ابراز می کنند. هدیه روز ولنتاین یکی از دغدغه های جوانان به حساب می آید و همه آن ها دوست دارند بهترین هدیه را برای عزیزان خود خریداری کنند. در ادامه با هدایای ولنتاین آشنا می شویم.

هدیه کلاسیک ولنتاین برای آقایان

دستبند

دستبند های مردانه می تواند انتخاب مناسبی برای هدیه ولنتاین باشد. این دستبند می تواند طرحی ساده داشته باشد، می تواند نمادی از عشق و علاقه باشد یا می توان با توجه به ماه تولد آن شخص دستبند با سنگ مخصوص تهیه کرد.

کمربند و کیف پول

کمربند و کیف پول یکی از ست هایی است که می تواند طرف مقابل را بسیار خوشحال کند. رنگ و جنس این ست کاربردی بستگی به سلیقه طرف مقابل دارد. پرفروش ترین رنگ در این ست ها مشکی و قهوه ای؛ و پرفروش ترین جنس در این ست ها چرم است.

عطر و ادکلن

برای خرید هدیه ولنتاین اولین چیزی که به ذهن مان می رسد، عطر و ادکلن و است. برای خرید این هدیه لازم است حتما سلیقه طرف مقابل را بدانید تا ادکلنی که می خرید باب سلیقه او باشد.

ساعت

ساعت نیز یکی از انتخاب های خوب برای هدیه ولنتاین است به شرطی که آن را درست انتخاب کنید. مثلا رنگی را انتخاب کنید که همه پسند باشد و ترجیحا طرف مقابل ساعت آن رنگی نداشته باشد.

هدیه کلاسیک ولنتاین برای آقایان

هدیه کلاسیک ولنتاین برای آقایان

گلدان

یک گلدان گل کوچک می تواند همیشه شما را به یاد طرف مقابل بیاندازد. محال است کسی از گل و گلدان خوشش نیاید پس یکی از بهترین هدایا محسوب می شود.

مشاهده بیشتر . . .
خرید عمده انواع شکلات خارجی مناسب ولنتاین

شکلات

شکلات جزو خوراکی هایی است که کوچک و بزرگ عاشق آن هستند. برای هدیه ولنتاین حتما در کنار هدیه ای که می خرید یک بسته شکلات نهم تهیه کنید. سعی کنید شکلاتی که می خرید تلخی و شیرینی یا ساده و مغز دار بودن آن باب سلیقه طرف مقابل باشد تا لذت کافی را از آن ببرد.

باکس هدیه

باکس هدیه ولنتاین از محبوب ترین انتخاب ها است. باکس های هدیه به دلیل جذابیت و مقرون به صرفه بودن با استقبال خوبی مواجه شده اند. در باکس هدیه ولنتاین مردانه می توانید رنگ تم بسته را انتخاب کنید. معمولا در این بسته های مردانه عطر، محصولات بهداشتی (خمیر ریش، آبرسان و…)، شکلات یا مینی نوتلا، جاسوئیچی، گردنبند یا دستبند، کمربند، عینک آفتابی، کیف پول، قاب موبایل، ایرپاد بی سیم، کارت هدیه، کراوات، پیراهن یا تیشرت، دئودورانت، فندک های فانتزی، قهوه و ماگ و… قرار می دهند.

هدیه کلاسیک ولنتاین برای بانوان

عروسک

عروسک های خرسی  مرسوم ترین هدیه برای ولنتاین هستند که معمولا از رنگ قرمز آن استفاده می کنند. این خرس ها در ابعاد متنوعی ساخته می شوند تا اشخاص مختلف با بودجه های متفاوت بتوانند از آن خریداری کنند.

اکسسوری

اکسسوری ها جزو وسایلی هستند که هیچ وقت خسته کننده و تکراری نخواهند شد و می توانند گزینه خوبی برای ولنتاین باشند. اکسسوری ها در طرح های گوناگونی تولید می شوند؛ اما از آنجا که ولنتاین  روز عشق است، می توان طرح اکسسوری را با همین مضمون انتخاب کرد. مثلا ست گردنبند، دستبند، گوشواره با طرح قلب.

مشاهده بیشتر . . .
آشنایی با باکس های شکلات و عروسک در رنگ های متنوع

شمع

شمع ها بسیار جذاب و آرامش بخش هستند و هدیه بسیار مناسبی برای بانوان به شمار می آیند. برای هدیه روز ولنتاین شمع های ظرفی با لگوی ولنتاین بهترین گزینه هستند؛ مخصوصا اگر معطر باشد.

هدیه کلاسیک ولنتاین برای بانوان

هدیه کلاسیک ولنتاین برای بانوان


بیشتر بخوانید: خرید انواع عروسک برای ولنتاین


 

انواع ماگ

در انتخاب ماگ برای هدیه ولنتاین دست تان باز است. هم می توانید ماگ های لیوانی تهیه کنید که به تازگی طرح ها و ایده های جذابی برای تولید آن به کار می برند، اگر هم شخص مورد نظر تان بسیار اهل سفر است یا در طول روز از چای و قهوه زیاد استفاده می کند،  ماگ های مسافرتی خریداری کنید.

گل

گل ها همیشه حس خوب طراوت و تازگی را به ما القا می کنند. یکی از پرطرفدار ترین هدیه های ولنتاین گل است. اکثرا از باکس گل استفاده می کنند اما می توانید گل  های شاخه ای یا دسته ای زیبایی را سفارش دهید و در کنار هدیه اصلی تقدیم عزیزانتان کنید.

گل برای ولنتاین

گل برای ولنتاین


بیشتر بخوانید: خرید گل مینیمال مخصوص ولنتاین


 

شکلات

عشق به شکلات یک عشق فراگیر است. کمتر کسی وجود دارد که شکلات دوست نداشته باشد. اگر می خواهید در کنار هدیه ولنتاین یک بسته شکلات هم تهیه کنید؛ به بسته بندی آن دقت کنید که مرتب و زیبا باشد و گیرنده از دیدن آن ذوق زده شود.

قاب عکس

قاب عکس می تواند یک هدیه ماندگار باشد مخصوصا اگر آن قاب عکس ساخت دست خودتان باشد یا اگر عکس دونفره ای که هر دو در آن خوب افتاده اید را درون قاب قرار داده باشید.

مشاهده بیشتر . . .
خرید انواع عروسک برای ولنتاین

کتاب

کتاب بهترین هدیه ای است که می توانید تقدیم عزیزانتان کنید. روز زن، تولد یا ولنتاین؛ فرقی ندارد مناسبت چه باشد. کتاب همیشه می تواند لبخند به لب گیرنده بیاورد. بهتر از برای ولنتاین از کتاب هایی که مضمون عاشقانه دارند خریداری کنید.

شکلات برای ولنتاین

شکلات برای ولنتاین

دفترچه سحرآمیز

اگر دوست دارید از تکراری بودن فاصله بگیرید و به سمت ایده های جدید حرکت کنید؛ می توانید یک دفترچه کوچک بردارید و درون آن را با خلاقیت خود پر کنید. می توانید خاطراتی که با هم تجربه کرده اید را یادداشت کنید. عکس هایی که با هم گرفته اید را درون آن دفتر بچسبانید. اگر چه این هدیه جنبه مادی ندارد اما بدون شک از به یاد ماندنی ترین هدیه ها خواهد شد.

باکس هدیه

هیچ دختری نیست که با دیدن باکس هدیه خوشحال و هیجان زده نشود. باکس های هدیه می تواند بهترین سوپرایز برای تمام سنین مخصوصا برای روز ولنتاین باشد. در باکس هدیه ولنتاین زنانه می توان از آیتم های متنوعی استفاده کرد. این باکس ها می تواند شامل اکسسوری ( گوشواره، پیرسینگ، انگشتر، دستبند، پابند، بند عینک، آویز )، لوازم آرایشی (رژ لب، سایه، رژگونه، تینت ل

ب، براش، بلندر)، لوازم بهداشتی (اسکراب بدن، کرم مرطوب کننده، ماساژور صورت، ماسک صورت، ناخن گیر)، ماگ، شال، کراپ، لباس زیر، گل سر و کش مو، جاسوئیچی، شکلات و مینی نوتلا، مام و عطر و اسپری بدن و… باشد .

باکس هدیه ولنتاین

باکس هدیه ولنتاین


بیشتر بخوانید: ترند هدیه گل، شکلات برای ولنتاین 2024


 

 هدیه ولنتاین را از کجا بخریم ؟

سایت رز ملینا یکی از سایت های معتبری است که در زمینه فروش هدایای تولد، ولنتاین و فروش محصولات مناسبتی فعالیت می کند. در این سایت می توانید انواع باکس های زنانه و مردانه با محصولات باکیفیت، دسته گل های رویایی و زیبا با قیمت مناسب، سبد های تزئین شده از میوه و آجیل برای شب یلدا، انواع بادکنک، کیک های متنوع و خوشمزه و … را ببینید. رز ملینا مفتخر است که محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. اگر نمی دانید برای ولنتاین چه هدیه ای تهیه کنید حتما به سایت رز ملینا سر بزنید؛ مطمئن باشید مشتری همیشگی آن ها خواهید شد.

مشاهده بیشتر . . .
ترند هدیه، گل و شکلات ولنتاین 2024

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *