دسته‌بندی نشده

6 نکته برای خرید دسته گل عروس از زبان کارشناسان رزملینا

خرید دسته گل عروس

آیا میدانستید که گل‌ها از زمان رومیان با عروسی‌ها عجین شدند؟ درست زمانی که عروس‌ها حلقه‌های گل می‌انداختند تا این نشانه‌ای باشد برای شروعی جدید در زندگی‌شان باشد. اما در دوران ملکه ویکتوریا بود که دسته گل عروسی رایج شد. ملکه ویکتوریا هنگام ازدواج با شاهزاده آلبرت یک دسته گل کوچک از گل برفی به همراه داشت.

دسته گل عروسی نقش مهمی در روز عروسی شما ایفا میکند و عکس های عروسی شما را زیباتر میسازد‌. گل های موجود در دسته گل عروسی زیباترین راه برای آوردن رنگ و عطر به مراسم شما هستند.

ما در این مطلب به شما در خرید دسته گل عروس کمک می‌کنیم.

خرید دسته گل عروس

۱. قبل از خرید دسته گل عروس، لباس عروس خود را پیدا کنید

مدل دسته گل عروسی که انتخاب میکنید واقعا به ظاهر لباس عروس شما بستگی زیادی دارد. قبل از اینکه حتی به سفارش گل های خود فکر کنید، مطمئن شوید که لباس عروس خود را انتخاب کرده‌اید. سبک و شکل دسته گل عروس باید مکمل استایل و فرم لباس شما باشد و‌ نباید شما را نامتعادل نشان دهد. پس قبل از رفتن به گلفروشی یا هنگام خرید دسته گل عروس از گلفروشی آنلاین، عکسی از لباس عروس خود به همراه داشته باشید.

خرید دسته گل عروس

۲. به شکل و اندازه دسته گل عروس خود فکر کنید

دسته گل های عروس در همه شکل‌ها و سبک‌ها از اندازه کوچک مانند دسته گل ملکه ویکتوریا گرفته تا بزرگ و آبشاری وجود دارند.

محبوب‌ترین سبک‌های دسته گل عروس عبارتند از:

  • دسته گل های گرد:

دسته گل های گرد یکی از محبوب‌ترین سبک‌های دسته گل عروس هستند که معمولا با یک یا دو‌ نوع گل رز یا صدتومانی و ترکیب با ژیپسوفیلا درست می‌شوند.

  • دسته گل آبشاری:
مشاهده بیشتر . . .
سفارش بادکنک آرایی تهران

دسته گل های آبشاری عروس ترکیبی از گل ها و شاخ و برگ هستند که به سمت زمین مایل میشوند. این نوع دسته گل با لباس عروس سبک بوهو بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

  • دسته گل غیر رسمی:

دسته گل عروس غیر رسمی به شکلی است که گویا صبح روز عروسی از باغ چیده شده‌اند. ترکیب گل‌های وحشی با رز و صدتومانی و شاخ و برگ این دسته گل را برای عروسی‌های در فضای باز و لباس‌ها و استایل سبک روستیک و‌ بوهو مناسب می‌کند‌.

خرید دسته گل عروس

۳. به رنگ دسته گل عروس خود فکر کنید

مهم است که گل‌های دسته گل شما با رنگ لباستان مکمل هم باشند. اگر لباس عروس عاجی یا کرم رنگ به تن دارید، بهتر است دسته گل شما سفید باشد. سعی کنید عکس لباس عروس خود و لباس ساقدوش ها را با خود به گلفروشی ببرید تا گلفروش سبک و رنگ دسته گل را متناسب و مکمل با لباس‌هایتان انتخاب کند و بپیچد.

خرید دسته گل عروس

۴. دسته گل عروس خود را مناسب فصل انتخاب کنید

یکی دیگر از راه‌های انتخاب دسته گل عروس توجه به فصل است.

اگر عروسی شما در فصل تابستان است، هنگام خرید دسته گل عروس به گل‌های ادریسی، داوودی، نیلوفر و آفتابگردان توجه ویژه‌ای داشته باشید. گل‌های فصل بهار را هم می‌توانید از بین رز و صد تومانی و همیشه بهار و غیره انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که امروزه به دلیل فراهم و در دسترس بودن انواع و‌ اقسام گل‌های گلخانه‌ای میتوانید گل‌های خارج از فصل را نیز انتخاب کنید ولی خب برگزیدن دسته گل عروس از گل‌های فصلی جذابیت بیشتری دارد.

مشاهده بیشتر . . .
راهنمای خرید بهترین کادو تولد برای دختر

خرید دسته گل عروس

۵. دسته گلی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی در دست بگیرید

از آنجایی که دسته گل عروس را باید تمام طول روز در دست بگیرید، مطمئن شوید که اندازه و شکلی را انتخاب میکنید که در دست گرفتن آن آسان باشد‌ و احساس ناخوشایندی در شما ایجاد نکند.

خرید دسته گل عروس

۶. حتما از راهنمایی و مشاوره گلفروش خود استفاده کنید

گشتن در فضای پینترست و اینستاگرام برای انتخاب و خرید دسته گل عروس راه بسیار خوبی است. ولی توصیه کارشناسان رزملینا به شما این است که بعد از در نظر گرفتن تمام مدل‌های دسته گل عروس، در نهایت انتخاب اصلی را به گلفروش خود بسپارید زیرا آن‌ها در این کار تخصص دارند و بهترین دسته گل عروس را برای شما میپیچند.

خرید دسته گل عروس

سخن نهایی

خرید دسته گل عروس با تمام رویایی که عروس و داماد از این دسته گل در طول زندگی خود داشته‌اند، از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های عروسی است. بنابراین مهم است که شما چگونه دسته گل خود را انتخاب می‌کنید و از چه گلفروشی آن را تهیه می‌کنید‌.

گلفروشی آنلاین رزملینا با داشتن نمونه‌های زیادی از دسته گل عروس، گل‌آرایی ماشین عروس و دسته گل ساقدوش به شما کمک می‌کند تا بهترین دسته گل عروس خود را انتخاب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *