شرح تعایف

مشتری یا کاربر: شخصی که از طریق اینترنت وارد سایت www.rosemelina-flowers.com شده و اقدام به ثبت مشخصات فردی خود در سایت کرده و از سایت بازدید کرده و یا خرید انجام می دهد.
فروشگاه یا سایت: فروشگاه اینترنتی www.rosemelina-flowers.com

فروشگاه رز ملینا، به کل تهران و حومه ارسال هدیه انجام می دهد.
ارسال گل و کیک و… به اکثر نقاط تهران انجام می شود.
ارسال شمع و باکس هدیه و ظروف و… به اکثر شهرهای ایران توسط پست و تیپاکس انجام می شود.
در صورتی که قبل از ساعت ۱۶ ثبت سفارش کنید، امکان تحویل بیشتر گل ها در همان روز وجود دارد.
با توجه به اینکه باکس های هدیه، شکلات ها، کیک ها و… به زمان جهت آماده سازی نیاز دارد، در تاریخ انتخابی شما تحویل داده می شوند.
پیام شما در کارت های مناسبتی به صورت رایگان با سفارشتان تحویل داده می شود. متن روی کارت با توجه به سفارش می تواند دست نویس یا تایپی باشد.
در صورتیکه ایرادی مطابق نظر کارشناسان ما درمحصول وجود داشته باشد ، با محصولی با کیفیت مطلوب تعویض و سفارش شما مجددا ارسال خواهد شد.
فروشگاه انلاین رز ملینا،در قبال تماس های شما مسئول و تمامیه تماس های شما توسط تیم حرفه ای پشتیبانی ما پاسخ داده خواهد شد.

شرایط سفارش گیری و تحویل

ارسال محصولات توسط فروشگاه رز ملینا به سراسر تهران و حومه انجام می پذیرد، ارسال اختصاصی تاج گل توسط تیم رز ملینا به مناطق 7/12/13/14/15 تهران رایگان بوده و ارسال به سایر نقاط تهران و حومه با احتساب هزینه بصرفه خواهد بود.
به علت تغییرات فصلی و آب و هوایی ممکن است موجودی،رنگ و سایز گل های فصلی تغییر کند، بنابراین هیچ سفارشی کاملاً مطابق عکس نخواهد بود. اما با توجه به تبحر و خلاقیت تیم رزملینا بهترین شکل از بسته بندی و تزئینات انجام خواهد شد و قبل از ارسال عکس سفارش برای تایید مشتری خدمت ایشان فرستاده خواهد شد و در صورت تایید نهایی ارسال انجام می گیرد.
تحویل سفارش شما توسط پیک مجموعه رزملینا تا درب آدرس قید شده میباشد و پیک اجازه ورود ب داخل ساختمان را ندارد
تنها در صورتی ک گیرنده ناتوان و یا سالمند باشد با اطلاع قبلی اجازه ورود دارد.
برای نوشتن متن روی کیک باید در هنگام سفارش متن دلخواه در قسمت توضیحات درج شده باشد
تحویل گل و کیک و باکس هدیه به تهران و حومه
سفارش شما از قبیل کیک ،گل و باکس هدیه و… با توجه به شرایط ضوابط درج شده در سایت وبا بهترین پکیج توسط پیک مجموعه در تاریخ در خواستی شما و به ادرس مورد نظر ارسال خواهد شد
زمان آماده سازی محصولات در سایت نوشته شده است لذا در انتخاب تاریخ تحویل محصولات دقت نمایید
ارسال باکس هدیه، شمع و ظروف به سایر شهرها
باکس هدیه و شمع و ظروف تزئینی برای مشتریان خارج از تهران به صورت پکیجی زیبا و خلاقانه در زمان مقرر توسط پست و یا تیپاکس(به انتخاب مشتری) به دست شما خواهد رسید.
از انجایی که ارسال هدایا به شهرستان توسط پست پیشتاز و تیپاکس صورت می گیرد و ادرس دقیق گیرنده به پست داده خواهد شد، اگر پست پیشتاز خارج از محدوده سفارش شما باشد مرسوله به نزدیکترین مرکز پستی ارسال خواهد و از دفتر پست با گیرنده تماس گرفته خواهد شد.
سفارش هایی که با پست ارسال خواهند شد، تاریخ و ساعت دقیق تحویل به گیرنده از کنترل مجموعه رز ملینا خارج خواهد بود.

ساعت و تاریخ تحویل سفارش گل در مراسم

برای مراسم هایی از قبیل عروسی و ترحیم، برای ارسال تاج گل، سبد گل، هدیه و… به منزل یا تالار ساعت دقیق در سفارش درج شود تا در راس ساعت درخواستی سفارش شما تحویل شود.
لطفا برای سفارش کارهای بزرگ، لوکس و سفارشی زمان لازم برای آماده سازی را نیز در نظر داشته باشید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.
رهگیری لحظه به لحظه
شما می توانید فرآیند ثبت سفارش، از لحظه ی تایید سفارش تا تحویل را در سایت در قسمت پنل کاربری خود مشاهده نمایید
همچنین فرآیند ثبت سفارش تا تحویل از طریق ایمیل یا پیامک به مششتریان اطلاع رسانی خواهد شد، لذا ایمیل و شماره تماس با دقت در سایت نوشته شود.
شرایط و قوانین پرداخت
پرداخت سفارشات از سراسر ایران توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و تنها از طریق انتقال وجه به کارت یا شماره حساب انجام می پذیرد.
جهت دریافت شماره حساب تماس بگیرید.
فروشگاه رز ملینا برای پرداختی امن، وب سایت ایمنی را در اختیار شما قرار داده که دارای گواهینامه امنیتی SSL می باشد. برای اطمینان حتما به نماد قفل امنیتی در کنار URL دقت فرمایید.

شرایط اطلاع از هزینه ها و پرداخت کل مبلغ سفارش

شما در روند ثبت سفارش از فروشگاه آنلاین رزملینا، جزئیات تمام هزینه ها را به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد و پس از تسویه ی مبلغ نهایی و ارسال سفارش هیچگونه هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.
ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین رز ملینا به صورت اینترنتی بوده و پرداخت وجه نیزفعلا فقط به صورت کارت به کارت امکان پذیر می باشد.
کاربران محترم می توانند به صورت 24ساعته در ایت ثبت سفارش کنند، رسیدگی به سفارشات در اولین روز کاری بعد صورت خواهد گرفت.

حریم خصوصی

فروشگاه آنلاین رزملینا کاملاً در چهارچوب قوانین تجارت الکترونیک و با قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کند.در این خصوص این مجموعه خود را در قبال حفظ هویت و اطلاعات شخصی کاربران خود مسئول دانسته و نهایت تلاش خود را در حفظ اطلاعات کاربران بکار خواهد گرفت.
کاربران محترم جهت ثبت سفارش و خرید از سایت باید به صورت رایگان اطلاعات خود را وارد نمایند.از انجا که اطلاعات وارد شده تنها راه ارتباطی با مشتریان خواهد بود و محصولات خریداری شده به آدرس وارد شده توسط کاربران ارسال خواهد شد،مسئولیت مغایرت ادرس و اطلاعات با کاربر بوده. درصورت فراموشی رمز ورود میتوانند از طریق ایمیل رمز خود را مجدداً بازیابی نمایند.

مجموعه رز ملینا همواره تلاش خود را خواهد کرد تا موجودی و اطلاعات مربوط به محصولات در سایت به روز باشد، با این حال حق لغو سفارش حتی درصورت اتمام موجودی پس از ثبت محصول را برای خود محفوظ می دارد. بدیهی است وجه پرداختی طب 72 ساعت به حساب کاربر باز خواهد گشت.
مجموعه رز ملینا می تواند سفارش گیری و فروش آنلاین سایت را بدون اطلاع قبلی متوقف کند.
تغییر در سفارشات پس از ثبت آن تنها در صورت هماهنگی با تیم پشتیبانی اکان پذیر می باشد.
اگر هنگام تحویل کالا در زمان مقرر کسی برای تحویل گرفتن حضور نداشته باشد، مسئولیت به عهده ی سفارش دهنده بوده و کالا به شرکت برمی گردد. ارسال مجدد کالا مشمول هزینه طبق تعرفه ی روزانه در روز و ساعت مقرر می شود.
مجموعه رز ملینا از مشتریان خود خواهشمند است هنگام ثبت سفارش مسائل و مشکلات غیر قابل پیش بینی را در نظر بگیرند تا در تحویل محصولات خریدی عالی را تجربه کنند.
در این مورد به نکات زیر دقت فرمائید:
-زمان تحویل سفارشات عاد( تا 4 محصول به غیر از تاج گل): از لحظه ثبت سفارش حداکثر 24ساعت کاری
-سفارشات بیشتر از 5 محصول: حداقل 72ساعت قبل سفارش ثبت گردد.
-امکان تحویل کارهای آماده(مانند سبد گل و باکس هدیه و…) : تا حدود 4ساعت کاری پس از ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش برای مراسم و مجالس حداقل 2 هفته قبل برای مذاکره، ارزیابی و عقد قرارداد با مجموعه هماهنگی لازم را به عمل آورید.
مجموعه رز ملینا جهت ارائه بهترین سرویس همواره در تلاش است تا با حفظ تروات و زیبایی محصولات، ارسال کالا را با پیک مخصوص خود به انجام برساند، تنها در صورتی که سفارشات روزانه زیاد شود ملزم به استفاده از تاکسی سرویس های موجود می باشد و جهت رفاه حال مشتریان هزینه ی ارسال سفارشات ساکنین تهران به جز استثناهای زیر رایگان خواهد بود:
1-داخل بازار تهران
2-داخل نمایشگاه بین المللی چمران و شهر آفتاب
3-حومه شهر تهران
مشتریان موظفند کالای خود را پس از دریافت بازبینی نموده و رسید کالارا مبنی بر مطابقت با سفارش خود امضا نمایند.در صورتیکه متوجه اختلاف قابل توجه یا اآسیب و ایرادی در کالا شدند قبل از امضا آن را به اطلاع مجموعه رز ملینا برسانند.
در این مورد بدیهی است که در صورت امضاء رسید امکان رسیدگی به هرگونه شکایتی در این خصوص امکان پذیر نمی باشد.