دسته‌بندی نشده

 انتخاب بهترین کادو ولنتاین

 انتخاب بهترین کادو ولنتاین

تاریخ 14فوریه (25 بهمن) روز ولنتاین  یا روز عشق جزو مهم ترین مناسبت های جهانی است.در این روز عشاق با هدیه و کادوولنتاین دوست داشتن خود را به یکدیگر ابراز میکنند.مهم ترین چالش برای این روز انتخاب  کادوی مناسب میباشد.”چه جوری عشقت رو سوپرایز کنی؟”حتما شما هم گیج شدید که چه چیزی برای عشقتان بخرید و تصمیم گیری براتون به شدت سخت است.

مجوعه رز ملینا به همین جهت آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما و مشاوره درباره خرید بهترین کادو ولنتاین میباشد.و ازبهترین  انتخاب تا تحویل  در کنار شما هستیم.

 انتخاب بهترین کادو ولنتاین

 

 انتخاب بهترین کادو ولنتاین

کادوی ولنتاین مناسب چند ویژگی دارد :

1/ولنتاین نمادی از عشق وشور آتشین میباشد پس انتخاب کادو با رنگ های گرم میتواند انتخاب مناسبی باشد.

2/جذاب و چشم گیر باشد

3/با کیفیت و بهترین قیمت باشد.

کادو ولنتاین دخترانه

خرید هدیه مورد پسند پارتنر شما می تواند کار سختی باشد، اما با ایده های مختلفی که ما در اختیار شما قرارداده ایم می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

در ادامه 10 ایده ی متفاوت برای کادوی ولنتاین دخترانه در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید ولنتاینی رویایی را برای فرد مورد علاقه ی خود بسازید:

1) گل طبیعی؛ هدیه ای رمانتیک

گل ها همیشه بهترین نماد عشق و دوست داشتن هستند، حتی هدیه گرفتن یک شاخه گل همیشه حس خوب و سرزندگی به ما می دهد. رنگ قرمزاز زمان های خیلی قدیم هم نماد عشق آتشین عاشق و معشوق بوده است، رزقرمز هم که نماد عشق و روز ولنتاین هست اما برای گل هدیه دادن بهتره که گل مورد علاقه پارتنر تونو بدونید وبه سلیقه عشقتون گل تهیه کنید.

مشاهده بیشتر . . .
آشنایی با تاج گل مدرن و جدید 2024 

 انتخاب بهترین کادو ولنتاین

2) باکس هدیه ولنتاین

باکس هدیه ولنتاین یکی از کامل ترین و هیجان انگیزترین هدیه های ولنتاین هست. باکس هدیه را میتونید با هدیه های مورد علاقه ی پارتنرتون پر کنید  و با توجه به بودجه ای که در نظردارید میتونید آیتم های داخل باکس را انتخاب کنید. باکس هدیه میتونه شامل : عروسک، شکلات، نوشیدنی، رز جاویدان و انواع اکسسوری و… باشد.

3)عروسک ولنتاین

عروسک بامزه ترین هدیه ای هست که میتونید به پارتنرتون بدید. معمولاً عروسک محبوب ولنتاین خرس هست اما هرسال با توجه به حیوان همان سال هم عروسک هایی وارد بازار می شوند و طرفدارهای زیادی دارند. برای مثال سال خرگوش و عروسک خرگوش.

 

کادو ولنتاین پسرانه

در ادامه به تعدادی از بهترین کادوهای ولنتاین پسرانه اشاره می‌کنیم:

1. لوازم جانبی موبایل و لوازم هوشمند

گوشی،قاب،ایرپاد،لپتاپ و… وسایل پرکاربردی هستند.اگر پارتنر شما به این وسایل علاقمند باشد میتوانید سوپرایز زیبایی برایش تدارک ببینید.

2. لوازم تخصصی کار

اگر پارتنر شما عاشق کار و حرفه ی خود باشد، میتوانید ابزار و وسایل به روز کارش را براش تهیه کنید تا هم به پیشرفت کارش کمک کرده باشید هم با هدیه ای متفاوت خوشحالش کنید.مثلا برای کسی که تولید محتوا می کند لنز دوربین یا میکروفون بی سیم میتواند هدیه ی جذابی باشد.

 انتخاب بهترین کادو ولنتاین

3. ست ورزشی

لباس، ست و وسایل ورزشی همیشه برای یک ورزشکار مورد نیاز هست. به طور مثال قهقمه ی ورزشی یا ابزار مربوط به رشته ورزشی میتواند انتخاب خوبی برای هدیه ولنتاین باشد.

4. باکس هدیه مردانه

باکس هدیه ولنتاین که بالاتر هم گفته شد میتواند یکی از کامل ترین و هیجان انگیزترین هدیه های ولنتاین باشد.این باکس برای آقایان هم جذاب است. می توانید این باکس را با توجه به بودجه ی مورد نظر خود با اکسسوری های مردانه، شکلات، رز جاودان، انواع گل ودیگر آیتم های ولنتاین پر کنید که طبق سلیقه ی شما متغیر خواهد بود.

مشاهده بیشتر . . .
تاج گل تبریک

 

5. دستبند و ساعت ست

یکی دیگر از هدیه های شیک و مناسب ولنتاین میتواند دستبند های عاشقانه و ساعت های ست باشد. این اکسسوری های نمادی از عشق است که پارتنر شما همیشه همراه خود خواهد داشت.

کادو مناسب سنین مختلف

یکی از نکات مهم در خرید هدیه، در نظر گرفتن سن طرف مقابل است. قطعا هدیه ای که مناسب یک فرد 18ساله است نمی تواند برای یک فرد 35 ساله هم مناسب باشد. در ادامه نکات مهم برای انتخاب هدیه مناسب سنین مختلف را بیان میکنیم.

کادوی ولنتاین برای سن پایین تر از 20 سال

برای پارتنر خود اگر زیر 20 سال سن دارد یک هدیه رمانتیک با احساسی که صرف خرید ان کرده اید می تواند جذاب ترین هدیه باشد.

توجه به علایق پارتنر خود در خرید هدیه عاشقانه فاکتور خیلی مهمی هست.از طرفی هدیه ای به یاد ماندنی مثل جاسوئیچی با نماد گروه موسیقی مورد علاقه اش، تابلوی عکس کوچک از سلبریتی مورد علاقه اش و از این قبیل هدیه ها می تواند خوشحال کننده باشد.

اینکه هدیه ی بزرگ یا پرهزینه ای بخرید اهمیتی ندارد، اینکه هدیه با توجه به علایق او باشد مهم ترین موضوع است.

علاوه بر این هدیه های معمول که در روز ولنتاین داده میشوند مانند عروسک، شکلات، گل و… در کنار هدیه ی اصلی می تواند فوق العاده باشد و برای این گروه سنی جذابیت دارد.

نکته ی هم این هدیه این است که با توجه به بودجه ی شما می تواند انتخاب و به بهترین شکل تزئین شود.

مشاهده بیشتر . . .
نکات مهم در رابطه با هدیه دسته گل به عروس

 انتخاب بهترین کادو ولنتاین

 

کادوی ولنتاین برای سنین 20 تا 30 سال

توجه به جزئیات مورد علاقه ی طرف مقابل و نیازهای او مهم ترین نکته برای این سن است. به طور مثال بدانید پارتنر شما به چه رشته یا شغلی علاقه دارد؟یا خوراکی مورد علاقه ی او چیست ؟ یا رفتن به چه مکانی اورا خوشحال می کند؟

برای مثال عروسک برای خیلی از دخترها جذاب هست، پس خریدن یک عروسک ولنتاین میتواند او را خوشحال کند.یا اگر پارتنر شما به ورزش علاقه دارد خریدن وسایل و ست های ورزشی میتواند شگفت انگیز باشد.اگر عاشق مطالعه و شعر است خریدن کتاب شعر مورد علاقه یا کتابی از نویسنده ی مورد علاقه اش به همراه سبدی گل می تواند عالی باشد.

کادوی ولنتاین برای سنین 30 تا 40 سال

نکته ی مهم در خرید هدیه برای این سنین کاربردی بودن آن است. توجه به دغدغه ها ی او می تواند در انتخاب به شما کمک کند. در روتین زندگی او دقت کنید و ببینید به چه چیزی بیشتر از همه نیاز دارد و به خرید چه وسایلی اشتیاق دارد .

چه وسیله ای را در برنامه ی خرید آینده ی خود قرار داده است؟ همان را برایش تهیه کنید.مثلا اگر تازه هندزفری بی سیم اش خراب شده و هنوز نخریده شما برایش تهیه کنید. یا در فکر خرید ساعت مچی جدید است شما پیش دستی کنید و برایش تهیه کنید.نکته مثبت این هدیه ها این است که می داند شما با دقت به نیاز های او به او عشق میورزید و هنگام استفاده از آن ها به یاد شما خواهد بود.

مشاهده بیشتر . . .
8نکته در رابطه با خرید دسته گل عروس

باکس زیر 200 هزار تومن، پیشنهاد طلایی 1401

برای اینکه در روز عشق بتوانید هدیه مناسبی برای پارتنر خود تهیه کنید ما پیشنهادهای ویژه ای برای شما تدارک دیده ایم.

باکس هایی متناسب با بودجه  شما و با بهترین تزئینات برای شما آماده خواهیم کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *