دسته‌بندی نشده

هدیه دادن گل از عروسی تا عزا

هدیه دادن گل از عروسی تا عزا

گل ها از جمله هدایایی هستند که در سرتاسر جهان به خصوص ایران از عزا گرفته تا عروسی و غیره استفاده می‌شوند. برای هر مناسبتی یک دسته گل وجود دارد. همه افراد می‌دانند کهه برای ابراز عشق نیاز به یک دسته گل رز قرمز دارند. اما آیا می‌دانید آداب درست برای گل دادن در تئاتر، عروسی یا مراسم خاکسپاری چیست؟

همانطور که میدانید انواع مختلفی از گل ها وجود دارد و همین تنوع بالا انتخاب را برای افرادی که میخواهند برای هر مناسبتی گل هدیه بدهند سخت میکند.

ما در این مطلب راهنمای کاملی از هدیه دادن گل در مراسم‌های مختلف ارائه میکنیم پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

هدیه دادن گل از عروسی تا عزا

آداب گل در عروسی

در عروسی رسم بر این است که عروس دسته گل عروس داشته باشد که معمولا توسط داماد انتخاب میشود. علاوه بر این دسته گل ساقدوش هم باید تهیه و به آن ها داده شود.

اما گل های مراسم عروسی به دسته گل عروس و ساقدوش ها ختم نمیشود و ما گل آرایی سفره عقد و گلدان های روی میز مهمانان را هم داریم.

هدیه دادن گل از عروسی تا عزا

برای دسته گل عروس میتوانید از گل های ارکیده، شیپوری، لاله و ژیپسوفیلا و رز استفاده کنید.

آداب گل در عزا

گل ها به دلیل زیبایی، نماد و ویژگی های آرامش بخش، قرن ها نقش مهمی در مراسم خاکسپاری ایفا کرده اند. رنگ های آرام و خنثی برای گل های تاج گل یا سبد گل مراسم عزا انتخاب میشود. اما قانون سختگیرانه ای برای انتخاب نوع گل در مراسم عزا وجود ندارد.

مشاهده بیشتر . . .
نمونه متن برای پیام تسلیت تاج گل

هدیه دادن گل از عروسی تا عزا

آداب گل در تئاتر

دسته گلی که انتخاب میکنید احساسات شما را بیان میکند میکند پس برای تشکر و قدردانی از بازیگران کارگردانان مورد علاقه خود یک دسته گل شیک پر زرق و برق انتخاب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

5 دیدگاه در “هدیه دادن گل از عروسی تا عزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *